Let's start! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Anouk Baalen - WaarBenJij.nu Let's start! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Anouk Baalen - WaarBenJij.nu

Let's start!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

28 September 2013 | Indonesië, Jogjakarta

Een week vol kennismakingen, ontmoetingen en veel moeilijke namen om te onthouden.....

Afgelopen dinsdag hebben we kennis gemaakt op de Tumbuh school. Een leuk, klein en lief schooltje waar een onderzoeken doen om het onderwijs te verbeteren. Gister hebben we een eeuwig lang durende rondleiding gehad op de grote Kanisius scholen. Hier zagen we 40 kinderen in een uniform op houten bankjes zitten. Op deze scholen zullen we Indonesische pabo-studenten helpen om lessen te geven. Daarnaast zijn we ook nog eens verhuisd, hebben we de prachtige zonsondergang bij de Borbordur tempel bekeken en nog meer mensen leren kennen....

Dus, om de namen toch te kunnen onthouden, blijf ik het zelfde rijtje herhalen:

prawirotaman (ons adres)
kanisius (private school)
jalan affandi (straat van unie)
namasya anouk (mijn naam is...)
apa kabar (hoe gaat het)
terima kasih (dankjewel)
borbordur (tempel bezocht)
prambanan (tempel nog niet gezien)
mehrapi (vulkaan)
mirota batik (gaan we vanavond heen)

Waarschijnlijk staat zelfs dit rijtje nog vol met (spellings-)fouten, maar we doen ons best om onze weg te vinden in Indonesië.

Maandag zal ons onderzoek beginnen. En ja, aangezien ik natuurlijk weer achterloop in mijn verslag zijn we vandaag afwisselend te vinden bij ons zwembad en de wifi-area. Maar eerst even een ontbijt: power juices, illy coffe en wat musli bij mijn favoriete tentje. Sampai jumpa lagi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 7746

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 09 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: