Becak drivers - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Anouk Baalen - WaarBenJij.nu Becak drivers - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Anouk Baalen - WaarBenJij.nu

Becak drivers

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 September 2013 | Indonesië, Jogjakarta

Cheers vanuit de batik bistro! Hier genieten wij van een Bintang. Het smaakt naar Heineken en heeft een ster als logo... Verdacht heerlijk! Net als de sate trouwens. dit heeft ons omgerekend (bijna) 3 euro gekost.

Na een paar uur rond struinen gaven we ons toch weer over aan een becak driver, waarna we toch weer overspoeld werden met een schuldgevoel tegenover de tandloze bestuurder.

Dit beschrijft het beste mijn eerste indrukken van deze stad. De mooie kleuren, hartelijke mensen, de backpacker cafe's en een heerlijk koele wind tegenover alle bedelaars, tand- en schoenloze becak drivers en de smog.

Juist door deze hartelijkheid besef ik me hoe goed we het hebben in Nederland. En hoe gelukkig deze mensen zijn met zo veel minder. Ik kan niet wachten om wat terug te kunnen doen voor deze stad...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 7751

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 09 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: